نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
25825
-
الف
+

فصل چهارم سریال «ستایش» ساخته می شود؟

«سعید سلطانی» کارگردان سریال «ستایش» درپیوند با احتمال ساخت فصل چهارم این سریال صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «سعید سلطانی» کارگردان سریال «ستایش» درباره احتمال و یا پیشنهاد ساخت سری‌های دیگر از سریال «ستایش» نیز گفت: تا جایی که من به عنوان کارگردان می‌دانم قرار است این سریال با نشر فصل سوم خاتمه یابد، اما به هر حال من نویسنده این چندگانه نیستم و به همین دلیل هم نمی‌توانم با قاطعیت ساخت سریال «ستایش» را تمام شده بدانم.

سلطانی ادامه داد: هرچند در فصل سوم که مصروف آماده کردن آن هستیم، به نحوی موجودیت اکثر کرکترهای داستان به پایان می‌رسد؛ اما بازهم قطعیتی مبنی بر خاتمه داستان سریال نمی‌توان داد.

وی در رابطه با ساخت سریال های دنباله دار در تلویزیون به خبرنگار ایسنا گفت: برخی تولیدات تلویزیونی طی این سال‌ها نشان داده اند که هم جذاب و پرمخاطب هستند و هم بسیار هم مورد استقبال قرار می‌گیرند.

این کارگردان ایرانی ادامه داد: به نظرم برنامه ریزی برای ساخت سریال‌های چندگانه و چندین قسمتی اتفاق خوبی است چه در مورد «ستایش» باشد و چه «پایتخت» و دیگر سریال ها؛ مهم این است که با داستان و سوژه‌های جدید آن‌ها را ادامه بدهیم. 

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوود نژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی، امید علیمردانی، شهروز ابراهیمی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران فصل سوم جدید سریال ستایش هستند.

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

«سعید سلطانی» کارگردان «ستایش3» از زمان نشر این سریال خبر داد

ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

فیلم ستایش فصل چهارم چه زمانی پخش میشود

آتنا

فصل ۴ ستایش را پخش کنید

زهرا

سلام فصل سه ستایش بی نظیر بود ،در فضای مجازی انتقادات کاربران را خواندم اما واقعیت این است که هر کاری هم نقاط قوت دارد و هم نقاط ضعف،من از کارگردان این سریال و بازیگران توانایش نهایت تشکر را دارم،خیلی خوبه که آخر سریال خوب به پایان رسید بر خلاف خیلی از سریال ها که شخصیت های جذاب داستان ها می میرن خوشحالم که تمام شخصیت های دوست داشتنی این سریال تا پایان داستان بودند.این فیلم به راحتی توانست خانواده ها رو دور هم جمع کند. و این نشان می دهد واقعا کار شده....یک دنیا ممنون منتظر ستایش ۴ هستیم.

کاربر مهمان

به نظر من که سریال باید ساخته شود.

علیرضادوشا

سلام وعرض خسته نباشید میگم خدمت عوامل خوب ستایش ومخصوصا جناب آقای سعید سلطانی .. خواهش میکنم فصل چهارم سریال وزین ودوست داشتنی ستایش رو بسازید ممنون میشم منتظر فصل چهارم هستیم بی صبرانه

کاربر مهمان

اگه امکان دارده ستایش چهار را بسازید آخر ما خیلی این سریال را دوست داریم.

کاربر مهمان

به نظر من فصل چهارم ستایش هیجانی تر میشود پس لطفا داستان را ادامه دهید

علی ناصری

لطفاسریال ستایش ۴راپخش کنیدوکی پخشش می کنید

کاربر مهمان

اگرسریال ستایش ۴راپخش کنید خییییلی ازتان ممنون میشوم

کاربر مهمان

سلام فصل سوم ستایش عالی بود خواهش مندم فصل چهار را درست کنید ممنون

کاربر مهمان

فصل چهارم این سریال بسازید

ستایش ‌سیدمحمدی

لطفاً ستایش را درسال 1400بسازید

کاربر مهمان

فصل چهارم ستایش راهم بسازید باتشکر

کاربر مهمان

سلام وعرض خسته نباشید لطفا ستایش۴ رو پخش کنید با تشکر.

کاربر مهمان

منتظر فصل چهارم سریال ستایش (سریال بحبوب) هستیم. خداقوت

ستایش

تورو خدا زودتر بسازید فصل چهارم رو.. بنظر من میتونه ادامه باشه، محمد ازدواج کنه بادخترصابر، و انیس فیزیوتراپی بره کامل خوب بشه ستایش و بچه ها ودامادش بیان خونه حشمت و.....

کاربر مهمان

سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان، واقعا سریال ستایش ۳ بینظر و عالیییییی بود. از شما خواهش میکنم فصل ۴ آن راهم بسازید. بی صبرانه منتظر فصل ۴آن هستم.